Podries explicar l’essència de la col·lecció i en què t’has inspirat?
Quan dissenyo una col·lecció penso en l’elegància. És la meva primera font d’inspiració, però sempre hi ha una obsessió per fer-la contemporània. La firma existeix des de fa 50 anys. Iniciada per l’àvia i l’avi i seguida pel pare i la mare i ara, per la tercera generació. La meva germana i jo.
Partim de la tradició, però també del saber fer i de la trajectòria d’una empresa completament Made in Italy. Una marca que és avui una de les més importants i històriques de país. Per això estic obsessionat amb el contemporani, amb trobar el futur d’aquesta núvia, d’altíssima qualitat però adaptada al mercat, o algú que sigui feliç en el temps que està vivint.
Som una empresa de grup nupcial que forma part del món de la moda. A més de la col·lecció Bellantuono, produim i inspirem a Roberto Cavalli i Blumarine Sposa.
Què et sembla la transformació de Valmont Barcelona Bridal Fashion Week en una experiència digital?
Estic molt content d’haver participat en aquest esdeveniment de Valmont a Barcelona per la seva modernitat. Em sento gran part d’aquest projecte.